БІЛБОРДИ

ВИРОБНИЦТВО<br />РЕКЛАМИ
ВИРОБНИЦТВО
РЕКЛАМИ
ШИРОКОФОРМАТНИЙ<br />ДРУК
ШИРОКОФОРМАТНИЙ
ДРУК
РЕКЛАМА В<br />ЗМІ
РЕКЛАМА В
ЗМІ
РЕКЛАМА НА<br />ТРАНСПОРТІ
РЕКЛАМА НА
ТРАНСПОРТІ
ПОЛІГРАФІЯ
ПОЛІГРАФІЯ
ДИЗАЙН
ДИЗАЙН
РЕКЛАМА В<br />ІНТЕРНЕТІ
РЕКЛАМА В
ІНТЕРНЕТІ
+15

БІЛБОРДИ

Близько 700 білбордів формату 6х3м, 4x3м, 2,37х3,37м, 12х3м у всіх обласних центрах та найбільших містах Західної України, на прикордонних переходах Західної України.

Білборд – уже традиційний та найпопулярніший носій для розміщення зовнішньої реклами. Цільова аудиторія зовнішньої реклами на білбордах – як водії, так і пішоходи. Кожна кампанія зовнішньої реклами на білбордах таргетується за географічним показником з метою максимального охоплення цільової аудиторії клієнта. Якщо власних рекламних щитів агентства виявляється недостатньо, агентство послуговується бордами партнерів для розміщення зовнішньої реклами своїх клієнтів.

Реклама на білбордах: частина кампанії чи окрема рекламна кампанія?

Білборд – популярний та помітний рекламоносій для більшості рекламних кампаній. Його відносна дешевизна та доведена ефективність часом провокують наших клієнтів обмежитись тільки рекламою на білбордах у плануванні своїх кампаній. Як рекламне агентство повного циклу послуг ми бажаємо трохи посперечатися з шановними рекламодавцями, і привести аргументи на користь комплексного розміщення реклами на різних носіях.

1. Білборди та радіо

Яскравий слоган корисно не лише побачити, а ще й почути. Так виникає ефект рекламної синергії, коли результат дії двох рекламних каналів набагато сильніший за просту суму впливів. Якщо популярне радіо в авто відтворить рекламний меседж якраз у той час, коли водій минає білборд з відповідним зображенням – вважайте ефект синергії здійсненим!

2. Білборди та інтернет

Ефект рекламної синергії досягається тут співпадінням інформації з публічного і приватного простору. Якщо реклама на білбордах для цільової аудиторії виглядає меседжем ззовні, то інтернет для кожного з нас – територія приватна. Прочитати у власноруч сформованій стрічці новин те саме, про що твердять білборди дорогою на роботу? Це реально: скомбінуйте ці два канали інформації для читачів. Комплексне інформування сприяє довірі до вашої інформації.

3. Білборди й поліграфія

Буде корисним забезпечити цільову аудиторію постійним нагадуванням рекламного меседжа, сформульованого як на білбордах, так і в роздаткових матеріалах – буклетах, флаєрах, листівках. Якщо на борді розміщено інформацію про розпродаж, що може бути логічнішим, аніж роздача флаєрів безпосередньо перед подією? Рекламу на білбордах можна комбінувати не тільки з переліченими вище напрямками.

Рекламне агентство «Галицькі контракти» запропонує оптимальне поєднання реклами на білбордах з іншими видами рекламування для кожної конкретної кампанії. Здійснимо розробку та виготовлення всіх матеріалів для ефективної комплексної рекламної кампанії, що включатиме білборди як носій.